niedziela, 8 grudnia 2013

Powiadomienie+ sylizacja klaudia_1812

Hey ;)
Chciałam was powiadomić, że pierwszy odcinek hot or not pojawi się na blogu, jak będzie minimum 30 zgłoszeń. Stwierdziłam, że bezsensu wstawiać pierwszy odcinek jeśli będą tylko 4 zgłoszenia, a w następnym odcinku będzie za mało osób. Zgłaszajcie się, zapraszajcie znajomych do zgłaszania się, dzięki czemu pierwszy odcinek pojawi się wcześniej.
Teraz bez przedłużania przejdę do stylizacji:

Bluzka- archive (starbazaar)
Kopertówka- mr.
Leginsy- make your mark
Platformy- Callie's Picks/ archive

Podobała wam się?
Co byście zmienili?
Komentujcie ;**

4 komentarze:

  1. Stylizacja jest bardzo ładna

    Martunia292

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja ładna. Troszkę nie w moim stylu, ale poza tym bardzo ładna.
    Mam jedno pytanko szukacie może redaktorek? Jeśli tak to ja mogę bardzo chętnie pomóc.
    Sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo mamy zamiar zrobić casting na redaktora, więc będziesz mogła się zgłosić :)

      Klaudia_1812

      Usuń
  3. włosy - jak dla mnie straszne. ale reszta bosko ♥ ~ Olicjoza

    OdpowiedzUsuń